dilluns, 17 de desembre del 2007

PROU, SI US PLAU

N'estic farta! N'estic farta de rebre només paperassa i paperots. Es nota que s'acosta Nadal, perquè ja fa unes setmanes que la cosa ha anat a més i s'està fent realment inaguantable. Propaganda d'electrodomèstics, propaganda d'ordinadors, propaganda vària d'alta i última tecnologia, propaganda de roba d'hivern, propoaganda de menjar i menjar i menjar, propaganda de propaganda. Ja n'hi ha prou! On són les cartes? Vull cartes encara que siguin del banc, encara que siguin en blanc, encara que siguin factures, encara que no sàpiga ni a qui van dirigides. Encara que continuï rebent propaganda a saco. Però almenys alguna carta! O que arribi algú, que torni algú al 10; o que em rescatin els d'abans d'aquesta sol·litud i em tornin a la verdadera vida de bústia.

3 comentaris:

Josep Maria i Xavier ha dit...

No et preocupis, les cartes existeixen, malgrat siguin invisibles. Les visibles han triat un altre camí, es diuen SMS, xats, messengers, o d'altres noms exòtics. Però les cartes volen i entren a les bústies, malgrat de vegades sembli que no les veiem...

moi de tiana ha dit...

et vindrem a rescatar!!
si vols...
perquè de moment m'handit que et tracta prou bé aquesta penya nova, no?
semblen guais bona gent diria...

Balma ha dit...

resulta que els dissabtes em dedico a ser cartera, i que m'ha fet molta gràcia aquest nou descobriment :)